V GIS aplikaci se shromažďují všechny hlášení o zjištěných závadách. Hlášenky mohou přicházet z různých zdrojů (webový formulář, mobilní aplikace, externí server sloužící pro sběr závad atd.). V programu pomocí dalších zdrojů (parcely, komunikační stavby atd.) příp. šetřením v terénu dochází k třídění hlášenek. Oprávněné podněty jsou zařazeny do seznamu závad a předávány k řešení.
Zpracování závady prochází různými stavy. O průběhu řešení je informován nahlašovatel automatickými emaily.
Závada nebo podnět předaný zvenčí je zakreslován do mapy pomocí bodové značky. Její vzhled a grafické atributy vyjadřují o jaký typ hlášení nebo závady se jedná a v jakém stavu se nachází. Program umožňuje několik podnětů, které reagují na stejnou problém spojit do jedné závady a tu elektronicky předat dodavateli k řešení.
Dodatavatelům se v GIS aplikaci, nebo mobilním programu zobrazují ty závady, které má řešit. Zpracování závady je doprovázeno připojováním fotek před odstraněním a po odstranění závady. Vyřešené závady se umisťují do elektronického archívu.
Vstupný přes web formulář – link
Aplikace je určena pracovištím, které shromažďují závady a dále se starají o jejich odstranění. Jedná o správce majetku nebo různých objektů.
Výhodou aplikace je, že je tvořena souhrnem nástrojů, které umožňují pracovat se stejnými daty na různých platformách: GIS aplikace ( WIN32 / WIN64), mobilní program ( Android ), webový program pro hlášení podnětů. V programu je možno nastavovat různé filtry, které dovolují selektovat závady podle různých kritérií. Dispečer má přehled o stavu zpracování závady dodavatelem. Řešení je dokumentováno fotodokumentací připojované k objektu závady nebo hlášenky
